Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyibe kerül a szállítás?

15000 Ft feletti rendelés esetén minden csomagot INGYENESEN szállítunk házhoz az ország területére. 15000 Ft alatti rendelés esetén utánvéttel 1290 Ft és 310 Ft kezelési költség, míg előreutalással 1290 Ft.

2. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A 11:00 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, így az már másnap nálad lehet. A 11:00 óra után után leadott rendeléseket a következő napi csomagokkal együtt adjuk át a futárnak.

3. Ki szállítja ki a megrendelt terméket?

A megrendelt termékeket a GLS csomagfutárai juttatják el Hozzád.

A csomagfutár miután átvette tőlünk csomagodat emailben és/vagy SMS-ben is értesíteni fog a várható kiszállítás idejéről. A futár érkezése előtt telefonon is értesít, illetve ha mégsem talál a helyszínen, felhív, hogy új időpontot egyeztessen.

Ha helyes címet és telefonszámot adsz meg, a futár biztosan a Neked legjobb időpontban és helyen fog keresni.

4. Át tudom venni a megrendelt terméket személyesen?

Nem tartunk fenn üzlethelyiséget, hogy minél kedvezőbb árakon tudjuk Nektek biztosítíni termékeinket, így személyes átvételre sajnos nincsen lehetőség. Viszont cserébe alacsonyan tartjuk a szállítási díjainkat!

5. Külföldre szeretnék rendelni, tudtok oda szállítani? 

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@dogualshop.hu e-mail címen.

6. Hol tudok a szállítással és megrendeléssel kapcsolatban érdeklődni?

Szállítással és megrendeléssel kapcsolatban itt tudsz érdeklődni: info@dogualshop.hu

7. Milyen fizetési módok közül választhatok a megrendelés során?

Webáruházunkban banki előre utalással, vagy utánvéttel tudsz fizetni.

Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel lehet fizetni.

8. Milyen garanciát vállaltok?

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ki tudod próbálni a termékünket, és ha nem lennél maradéktalanul elégedett, az árát visszakapod.  (további információk az ÁSZF-ben)

9. Hogyan tudom nektek visszaküldeni a terméket?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az info@dogualshop.hu emailcímen vagy a +36 (20) 514 87 07-es telefonszámon és segítünk. Visszaküldést megelőzve kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott email címre. Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 14 napig élhetsz.

10. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.

11. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?

A webshopban vásárolható bármely termék visszaküldhető, a visszaküldött termék és csomagolása azonban nem lehet sérült, megrongált.

12. Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?

A vásárlást követő 15-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.

13. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérlek írj nekünk levelet a info@dogualshop.hu emailcímre, vagy hívj a +36 (20) 514 87 07-es telefonszámon és nagyon szívesen segítünk, ha kérdésed lenne.

14. A megrendelés során hogyan adhatok meg különböző szállítási és számlázási címet?

Megrendeléskor a pénztár oldalon a “Számlázás” fülön add meg a szükséges személyes adataidat, majd a “Tovább” gombbal lépj a következő oldalra (“Szállítás” fül). Itt az oldal tetején a “Szállítás másik címre” felirat melletti négyzetbe tegyél pipát, majd a lenyíló mezőben töltsd ki a kért adatokat a szállítási címnek megfelelően.

15. Mit jelentenek a különböző fizetési módok?

Banki átutalás: Banki átutalás estén a saját bankodon keresztül (netbankon, vagy személyesen a bankfiókodban) indítasz utalást a mi bankszámlaszámunkra. Az utaláshoz szükséges adatokat a megrendelést követően elküldjük e-mailben.

Utánvét: Amennyiben ezt a fizetési módot választod a megrendelés során, úgy a csomag értékét közvetlenül a futárnak tudod kifizetni készpénzzel.

16. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Mit tegyek?

Kérjük nézd meg az e-mailjeid között a levélszemét és a promóciók mappát, hogy nem került-e oda a visszaigazoló levelünk.

Előfordulhat az is, hogy a megrendelés során hibásan adtad meg az e-mail címed, így a visszaigazoló e-mailt nem tudtuk neked kiküldeni. Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az e-mail cím ellenőrzése illetve javítása miatt.

17. Hogyan kaphatok kupont, illetve hogyan tudom a kuponomat érvényesíteni?

Amennyiben rendelkezel kuponkóddal, a megrendelés során a pénztár oldalon a “Fizetési információk” fül tetején válaszd a “Van kuponod? Kattints ide a kód megadásához!” linket. A lenyíló mezőben tudod beírni a kuponkódodat.

Kupont különböző akciók keretében szoktunk kiadni, érdemes figyelemmel kísérni weboldalunkat és Facebook oldalunkat. 

18. Hogyan kérhetek számlát a rendelésemről?

A megvásárolt termékekről minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, amelyet elküldünk a rendelés során megadott e-mail címedre.